A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.

A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:

– segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;

– technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;

– ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;

– kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;

– intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;

– SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást. Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait. Alábbiakban tájékoztatjuk az elektronikusan intézhető ügyekről, azokhoz szükséges feltételekről, az ügymenetről, a kitöltendő nyomtatványokról és azok hitelesítéséről.

Kapcsolódó dokumentumok:

Tájékoztató
Dokumentumok hitelesítése útmutató
ePapír felhasználói kézikönyv
KEAESZ webkliens felhasználói kézikönyv
Elektronikus ügyintézés az Önkormányzati Hivatali Portálon
Gépjárműadó kitöltési útmutató 2018
HIPA kitöltési útmutató 2018