NAV igazgatási szünet Pest megyében

Az igazgatási szünetben, azaz 2022. december 22. és 2023. január 6. között a NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának budapesti központi ügyfélszolgálata (1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15.), az alábbi időpontokban fogadja az ügyfeleket:

2022. december 22. csütörtök 8:30-16:00
2022. december 23. péntek ZÁRVA
2022. december 27. kedd 8:30-16:00
2022. december 28. szerda 8:30-16:00
2022. december 29. csütörtök 8:30-16:00
2022. december 30. péntek ZÁRVA
2023. január 2. hétfő 8:30-16:00
2023. január 3. kedd 8:30-16:00
2023. január 4. szerda 8:30-16:00
2023. január 5. csütörtök 8:30-16:00
2023. január 6. péntek ZÁRVA

A NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának ügyfélszolgálatai 2022. december 22. és 2023. január 6. között zárva lesznek. Ügyintézés ez idő alatt is kezdeményezhető elektronikus úton a NAV-nál.

Aki teheti, válassza az elektronikus vagy telefonos megoldásokat! A NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon, a szokásos nyitvatartási időben hívható.

Igazgatási szünet a NAV-nál

A közigazgatási szünetben, azaz december 22. és január 6. között a Nemzeti Adó- és Vámhivatal korlátozottan tartja nyitva ügyfélszolgálatait. Ügyintézés ez idő alatt is kezdeményezhető elektronikus úton a NAV-nál.

A közigazgatási szünetben nyitvatartó ügyfélszolgálatokról a NAV honlapján, az Ügyfélszolgálat-keresőben tájékozódhat. A megyeszékhelyek központi ügyfélszolgálatai és a fővárosi, kijelölt ügyfélszolgálat december 22. és január 6. között az alábbi időben tart nyitva:

2022. december 22. 8:30 – 16:00
2022. december 23–26. ZÁRVA
2022. december 27–29. 8:30 – 16:00
2022. december 30. – 2023. január 1. ZÁRVA
2023. január 2–5. 8:30 – 16:00
2023. január 6. ZÁRVA

Az adóügyek elektronikusan is intézhetők, aki teheti, válassza az elektronikus vagy telefonos megoldásokat! A NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon, a szokásos nyitvatartási időben hívható.

Üdvözlettel:

Nemzeti Adó- és Vámhivatal

Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága

Igazgatási és Humánpolitikai Főosztály

Igazgatási Osztály