Bezár a ráckevei NAV ügyfélszolgálat

A NAV ráckevei kirendeltsége december 15-én végleg bezár. Ügyfeleinket továbbra is várjuk a szigetszentmiklósi, a dabasi valamint a központi ügyfélszolgálatainkon.

Ráckevén december 15-én tudják utoljára személyesen intézni adóügyeiket, ezt követően ugyanis bezár a NAV ügyfélszolgálata. Ezután a központi ügyfélszolgálaton, valamint a szigetszentmiklósi és a dabasi kirendeltségeken várjuk ügyfeleinket az alábbi nyitvatartással:

Központi ügyfélszolgálat Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek
1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15. 8:30 – 18 8:30 – 12 8:30 – 18 8:30 – 12 8:30 -11:30
Kirendeltségek Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek
2370 Dabas, Szent István út 79. 8:15 – 17 8:15 – 12 8:15 – 16 8:15 – 15 Zárva
2310 Szigetszentmiklós, Gyári út 9.

Az adóügyek döntő többsége online is intézhető, ezért érdemes elektronikus vagy telefonos ügyintézést választani, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.

Időpontot foglalni a központi ügyfélszolgálatra és a NAV-ablakokhoz lehet, a NAV honlapján (www.nav.gov.hu) a kapcsolat/ügyfélszolgálati időpont foglalása menüpontban.

A 1819-es telefonszámon ügyintézés mellett időpont is foglalható. A telefonos ügyintézéshez továbbra is ügyfél-azonosító szám (PIN-kód) szükséges. Ezt változatlanul a TEL-jelű adatlapon lehet igényelni, legegyszerűbben az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazásban (ONYA).

Üdvözlettel:

Salgó Attila

sajtóreferens

Nemzeti Adó- és Vámhivatal