A NAV ráckevei kirendeltsége december 15-én végleg bezár. Ügyfeleinket továbbra is várjuk a szigetszentmiklósi, a dabasi valamint a központi ügyfélszolgálatainkon.
Ráckevén december 15-én tudják utoljára személyesen intézni adóügyeiket, ezt követően ugyanis bezár a NAV ügyfélszolgálata. Ezután a központi ügyfélszolgálaton, valamint a szigetszentmiklósi és a dabasi kirendeltségeken várjuk ügyfeleinket az alábbi nyitvatartással:
Központi ügyfélszolgálat | Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek | |
1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15. | 8:30 – 18 | 8:30 – 12 | 8:30 – 18 | 8:30 – 12 | 8:30 -11:30 | |
Kirendeltségek | Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek | |
2370 Dabas, Szent István út 79. | 8:15 – 17 | 8:15 – 12 | 8:15 – 16 | 8:15 – 15 | Zárva | |
2310 Szigetszentmiklós, Gyári út 9. |
Az adóügyek döntő többsége online is intézhető, ezért érdemes elektronikus vagy telefonos ügyintézést választani, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.
Időpontot foglalni a központi ügyfélszolgálatra és a NAV-ablakokhoz lehet, a NAV honlapján (www.nav.gov.hu) a kapcsolat/ügyfélszolgálati időpont foglalása menüpontban.
A 1819-es telefonszámon ügyintézés mellett időpont is foglalható. A telefonos ügyintézéshez továbbra is ügyfél-azonosító szám (PIN-kód) szükséges. Ezt változatlanul a TEL-jelű adatlapon lehet igényelni, legegyszerűbben az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazásban (ONYA).
Üdvözlettel:
Salgó Attila
sajtóreferens
Nemzeti Adó- és Vámhivatal