Elektronikus ügyintézés

Tisztelt Ügyfeleink!

A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-jétől a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.

A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:

– segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;

– technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;

– ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;

– kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;

– intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;

– SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.

Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál (https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap) szolgáltatásait.

 

Dunavarsány, 2020. december 18.

 

Üdvözlettel,

dr. Szilágyi Ákos

jegyző

 

Dunavarsányi Közös Önkormányzati Hivatal

2336 Dunavarsány, Kossuth Lajos utca 18.

Tel.: +36 24 521 040; E-mail: jegyzo@dunavarsany.hu

Web: www.dunavarsany.hu