Tisztelt Ügyfeleink!
A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-jétől a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.
A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:
– segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;
– technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;
– ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;
– kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;
– intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;
– SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.
Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.
Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál (https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap) szolgáltatásait.
Dunavarsány, 2020. december 18.
Üdvözlettel,
dr. Szilágyi Ákos
jegyző
Dunavarsányi Közös Önkormányzati Hivatal
2336 Dunavarsány, Kossuth Lajos utca 18.
Tel.: +36 24 521 040; E-mail: jegyzo@dunavarsany.hu
Web: www.dunavarsany.hu